INTERN SALGS OG HANDELSKOLLEGA

KH TRADE søger administrativ kollega indenfor handel og salg


 

Vi søger en person til at træde ind på vores team og bidrage til, at vi når i mål med alle vores tiltag og projekter.

Vi er 7 ansatte og holder til i lyse flotte lokaler i Den Hvide By i Køge.


Der er fra vores side stor fokus på dør- og vinduesgreb, ventilation og solafskærmning, hvor vi ser et enormt potentiale og har nogle af markedets bedste produkter og løsninger.

Den konstante udvikling og styrkelse af vores produktprogram giver en udfordrende og spændende hverdag, med til stadighed større kontakt til kunder og leverandører.


Det er ikke så vigtigt hvad du har lavet før, så længe du kan begå dig både i skrift og tale både på dansk og engelsk. Du bør have erfaring indenfor nedenstående, som vil være de opgaver du primært vil komme til at beskæftige dig med.

 

  • Daglig håndtering af ordremodtagelse samt opfølgning af kundeordrer.
  • Bestilling af varer samt kontakt og opfølgning med vores leverandører.
  • Sikre konsistens imellem ordre og indkøb, så der sikres levering til tiden.
  • Udøve BackOffice for interne og eksterne sælgere.
  • Lave tilbudsberegning
  • Har du erfaring indenfor projektsalg og/eller håndværksmæssig erfaring er det en fordel.
  • Beherske Office pakken


Du arbejder struktureret og skal være motoren bag vores produktdatabase. Ved at opdatere og vedligeholde interne og eksterne systemer, som Byggebasen, selfservices, priser, stregkoder o.ma. Du skal sikre at alle data på de brugte platforme bruges korrekt.

I forlængelse af dette forestiller vi os at du kunne være tovholder på styrkelsen af vores grønne profil. Vi skal til stadighed udfordre vores leverandører så vi samler alle relevante oplysninger, godkendelser EPD’ere og certifikater som markedet efterspørger. Derved sikrer vi, at vi også når det gælder bæredygtighed udmærker os.


Det er vigtigere for os, at du er nysgerrig, detaljeorienteret og har lyst til administrative opgaver indenfor salg og økonomi, end at du kommer med en lang erfaring indenfor samme.


Du skal have mod på til at tage fat i de opgaver, der til tider falder ned i en administrativ funktion og hvor vi i vores mindre virksomhed dækker hinanden ind ved sygdom og ferie. Du kan også risikere at komme et smut på lageret. Hvis du ikke kender til vores regnskabssystem Winfinans, samt Apple produkter skal du være nysgerrig på dette. Ydermere har vi alle ansvaret for vores handelselev og hans uddannelse og læring. Behersker du tysk er det bestemt en fordel.

Hos os er man selv med til at sammensætte sin hverdag, da vi har så mange muligheder og altid er i dialog om hvordan vi gør tingene bedst for at hjælpe vores kunder og ikke mindst hinanden.


Vi lægger vægt på at alle går glade på arbejde. Vi har stor respekt for hinanden og vores forskelligheder. Vi har forståelse for, at alle er lige vigtige, så vi kan understøtte hinandens arbejde for at sikre vores kunder den bedste oplevelse og så vi alle også går glade hjem fra arbejdet.


For at få succes i jobbet hos os, er det derfor vigtigt at du har et godt humør og at du grundlæggende er struktureret og er vedholdende. Du kan holde fokus og prioritere – selv når det går stærkt, for det gør det indimellem. Kundeservice skal være en helt grundlæggende værdi hos dig og du følger opgaverne helt til dørs.


Som ansat hos os, kan du se frem til at være en del af en uhøjtidelig virksomhed. Alle har let til smil, når de ikke lige er fordybet i noget fagligt. Vores personalegoder er en dynamisk størrelse hvor vi alle byder ind med ønsker og idéer.


Kom og vær med!


Kan du se dig selv i dette job, så send os gerne dit cv og en kort ansøgning på

camilla@kh-trade.dk


Ansøgningen skal fortælle os lidt om hvem du er og hvilke kvaliteter, du har for at kunne matche os. Vi læser ansøgningerne løbende.

 

Praktiske oplysninger:

Arbejdssted: Den Hvide By, Theilgaards Alle 3A, 4600 Køge

Ansøgningsfrist: ansøgninger ses løbende. 

Starttidspunkt: Snarest

Arbejdsdagen: mandag til torsdag 7-15 og fredag 7-14.30

Vi indkalder til samtaler løbende.

 

Se mere om os på www.kh-trade.dk

 

 

Om os:

KH TRADE er en sund og spændende virksomhed, som blev stiftet i 1999.

Vi er leverandør bl.a. til vinduesfabrikker, byggemarkeder, låsesmede, tømrere, entreprenører og en del større projektsalg. Vi har agentur- og distributionsaftaler på nogle af Europas førende producenter, der leverer kvalitetsprodukter der er testet og godkendt iht. branchens krav.  

Vi har visioner og løsninger for fremtidens byggeri. Det står vi på mål for.

Med udgangspunkt i vores kunders behov, søger vi konstant, at tilpasse vores produktprogram i samarbejde med vores leverandører. Ligeledes ønsker vi igennem uddannelse, vækst og sparring, at vores team hos KH TRADE kan varetage de til stadig flere opgaver, ønsker og krav vi bliver mødt med.  Vi vil meget gerne udfordres og ser på nye opgaver fra vores kunder og partnere som en tillidserklæring. Lige nu øges kravet til hygiejne. Derfor er der særdeles megen opmærksomhed for vores SecuSan® greb fra HOPPE, som aktivt beskytter mod udbredelse af kim og bakterier ved berøring. Med andre ord SecuSan® greb stopper effektivt infektioner der kommer fra fælles benyttelse af samme greb.

 

Se mere på www.kh-trade.dk og www.healthyspaces.dk og www.secusan.dk